Sådan fungerer det
Grapevine.dk - Vi er bedst til fest! |
Hos grapevine.dk finder du færdige festprodukter, alt fra quizzer
og spørgsmålsjagter til mordmysterier og fantastisk underholdende
temaskattejagter til børnefødselsdagen.
Du køber alle vores produkter online og får dem leveret
med det samme via e-mail som en vedhæftet fil. Alt, du har brug
for, er inkluderet i produktet, gode instruktioner, komplette svarformularer,
facit, oversigtsskemaer, spørgsmålskort eller spillelister
med musik - hvad det end kan være. Det produkt, du modtager, er
komplet og giver dig god, højkvalitativ underholdning på
de få minutter, det tager dig at købe og udskrive produktet. |
Hvordan køber jeg et produkt? Vælg en kategori eller målgruppe og find det produkt, der passer bedst til det, du har tænkt dig. Køb det ved at trykke på knappen BESTIL. Produktet havner så i indkøbskurven, som du ser oppe til højre. For at betale, gå til kassen. |
Hvordan betaler jeg? Når du har gransket din bestilling i indkøbskurven, klikker du dig videre. Vi bruger E-pay - en af Danmarks mest anerkendte betalingsløsninger. Du kan betale direkte med forskellige betalingskort og PayPal. |
Kan jeg betale med faktura? Hvis du ikke ønsker at betale med betalingskort, eller hvis du for eksempel bestiller til et firma og har brug for at betale med faktura, kan det også lade sig gøre. Betaling med faktura sker på forhånd. Når vi har modtaget betalingen, leveres produktet, normalt med det samme. Et fakturerings- og ekspeditionsgebyr tilkommer for den manuelle håndtering. Ønsker du at bestille mod faktura, send os en mail til kundeservice@grapevine.nu. |
Hvad koster produkterne? Priserne på vores produkter varierer efter produktets omfatning og koncept. Pris for respektive produkt angives på præsentationssiden. Priser angives i danske kroner inklusive 25 % moms. |
Hvordan leveres produktet? Efter bestilling modtager du et mail fra os med kvittering og links til den produkt (er), du har købt. Hvis en mail ikke kommer frem, kontroller om den er havnet i din junkmail. Desværre sker det af og til, at e-mails havner i foldere for junkmail eller spam afhængigt af hvilket e-mailprogram du bruger, dine sikkerhedsindstillinger og spamfiltre. Hvis mailen ikke kommer frem, eller hvis dit mailprogram har fjernet produktfilen, kontakt os da med det samme så sender vi produktet igen manuelt. |
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager produktmailen eller
har spørgsmål? Hvis du skulle komme ud for et problem i forbindelse med at du bestiller eller ved levering, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig. Vi kan kontaktes på e-mail til kundeservice@grapevine.nu eller på telefon 0046 40-35 48 35 (normal kontortid). |
Hvordan gør jeg, hvis jeg ikke har en printer? |
Har du kommentarer til produkterne? Hvis du har feedback til os, vil vi blive meget glade for dine kommentarer. Send os i så fald helst en mail til kundeservice@grapevine.nu |
Har jeg returret på et produkt? |
Anvendelse, kopiering og spredning Det er forbudt at viderebefordre, sprede og kopiere Grapevines produkter. Produkterne er beskyttede i henhold til loven om ophavsret. Når du har købt et produkt fra Grapevine, kan du naturligvis bruge det frit, som du vil, men det er kun dig som privatperson, der har denne rettighed, du må ikke sprede det videre. Hvis du ønsker at anvende Grapevines produkter i kommercielt øjemed eller inden for en virksomhed, kontakt os venligst. |
Kundeoplysninger Privacy Policy
Mirago Media AB er registeransvarlig for Grapevine. Al information, som
bruges til at fuldføre vores forpligtelser mod kunder og brugere,
lagres på en sikker måde og ved hjælp af informationsteknologi
og kryptering. Cookies Uddrag eller ændring af personoplysninger |
Købsvilkår En gennemført bestilling indebærer, at du godkender vores købsvilkår og giver samtykke til at din e-mailadresse og adresseinformation registreres i vores kunderegister. |