Købsvilkår

Købsvilkår

Hvordan køber jeg et produkt?
Vælg en kategori eller målgruppe og find det produkt, der passer bedst til det, du har tænkt dig. Køb det ved at trykke på knappen BESTIL. Produktet havner så i indkøbskurven, som du ser oppe til højre. For at betale, gå til kassen.
Hvordan og hvornår betaler jeg?
Når du har gransket din bestilling i indkøbskurven, klikker du dig videre. Vi bruger Bambora og Stripe. Du kan betale direkte med forskellige betalingskort. Dit kort debiteres direkte i forbindelse med bestillingen, da produktet leveres direkte på takkesiden og via mail.
Kan jeg betale med faktura?
Hvis du ikke ønsker at betale med betalingskort, eller hvis du for eksempel bestiller til et firma og har brug for at betale med faktura, kan det også lade sig gøre. Betaling med faktura sker på forhånd. Når vi har modtaget betalingen, leveres produktet, normalt med det samme. Et fakturerings- og ekspeditionsgebyr tilkommer for den manuelle håndtering. Ønsker du at bestille mod faktura, send os en mail til kundeservice@grapevine.nu.
Hvad koster produkterne?
Priserne på vores produkter varierer efter produktets omfatning og koncept. Pris for respektive produkt angives på præsentationssiden. Priser angives i danske kroner inklusive 25 % moms.

Pdf-filerne kan downloades i 30 dage. 
Du betaler for ét produkt og kan bruge det mange gange, hvis du har gemt det på din computer.

Mobiljagter er tilgængelige i 90 dage.
Du betaler for et event med 5-30 hold. Et event kan løbe over mange dage.

Hvordan leveres produktet?
Efter bestilling modtager du et mail fra os med kvittering og links til den produkt (er), du har købt. Hvis en mail ikke kommer frem, kontroller om den er havnet i din junkmail. Desværre sker det af og til, at e-mails havner i foldere for junkmail eller spam afhængigt af hvilket e-mailprogram du bruger, dine sikkerhedsindstillinger og spamfiltre.Hvis mailen ikke kommer frem, eller hvis dit mailprogram har fjernet produktfilen, kontakt os da med det samme så sender vi produktet igen manuelt.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager produktmailen eller har spørgsmål?
Hvis du skulle komme ud for et problem i forbindelse med at du bestiller eller ved levering, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig. Vi kan kontaktes på e-mail til kundeservice@grapevine.nu eller på telefon 0046 40-35 48 35 (normal kontortid).
Hvordan gør jeg, hvis jeg ikke har en printer?
De fleste af vores produkter, skal du skrive ud på papir. Du får produktfilen fra os, du kan tage den med/sende den videre til en pc, hvor du har mulighed for at printe den ud.
Har du kommentarer til produkterne?
Hvis du har feedback til os, vil vi blive meget glade for dine kommentarer. Send os i så fald helst en mail til kundeservice@grapevine.nu

Hvis du har klager over, at et produkt ikke er som beskrevet på produktsiden, eller ikke fungerer som beskrevet, bedes du kontakte os på kundeservice@grapevine.nu

Hvis du har grund til at klage, får du pengene tilbage.

Har jeg returret på et produkt?
Den almindelige fortrydelsesret ved distancehandel gælder ikke digitale produkter, som er downloadet/leveret, da disse på grund af deres beskaffenhed ikke kan leveres tilbage. Produktet betragtes som leveret, når der er sendt en mail med produktet fra os. Hvis du har kommentarer til et produkt og ikke er tilfreds, vil vi meget gerne have, at du kontakter os og fortæller os, hvad du har af kommentarer, og så vil vi gøre vores bedste for at du skal blive tilfreds!
Anvendelse, kopiering og spredning
Det er forbudt at viderebefordre, sprede og kopiere Grapevines produkter. Produkterne er beskyttede i henhold til loven om ophavsret. Når du har købt et produkt fra Grapevine, kan du naturligvis bruge det frit, som du vil, men det er kun dig som privatperson, der har denne rettighed, du må ikke sprede det videre. Hvis du ønsker at anvende Grapevines produkter i kommercielt øjemed eller inden for en virksomhed, kontakt os venligst.
Kundeoplysninger Privacy Policy
Mirago Media AB er registeransvarlig for Grapevine. Al information, som bruges til at fuldføre vores forpligtelser mod kunder og brugere, lagres på en sikker måde og ved hjælp af informationsteknologi og kryptering.
Det er kun Mirago Media AB, der har adgang til oplysningerne. E-mailadressen bruges af Grapevine til levering af produktet, information og markedsføring. Du kan når som helst meddele os, at du ikke vil modtage information eller nyhedsbreve til din e-mailadresse. Din e-mailadresse eller andre oplysninger sælges eller udleveres aldrig til tredje part. Ved køb af mobilskattejagter lagres dit mobilnummer til levering af sms med link til produktet.

Cookies
Grapevine bruger cookies af tekniske årsager for at forbedre webstedet samt gøre det lettere for dig som kunde. Grapevine gemmer ingen personlig information via cookies. Når du besøger webstedet, kan digitale annoncenetværk, som Grapevine samarbejder med, placere anonyme cookies til støtte for visning af annoncer fra Grapevine. Cookien ligger lagret i din computer, til du selv fjerner den. Hvis du vil undgå lagring af cookies kan du slå funktionen fra i browseren. Google har en liste over, hvordan du aktiverer Cookies og SSL i forskellige browsere. Denne liste finder du her.

Uddrag eller ændring af personoplysninger
Du har som kunde ret til at bestille et uddrag af, hvilke oplysninger Grapevine har registreret om dig. Du har også ret til at anmode om, at Grapevine retter ufuldstændige, misvisende eller fejlagtige personoplysninger, eller at vi fjerner dine personoplysninger helt.
For at bestille et uddrag eller anmode om ændring af personoplysninger, send et brev til Mirago Media AB, Kärleksgatan 2a, 21145 Malmö. Glem ikke at angive din e-mailadresse i brevet og at underskrive det med din signatur. Eller send en mail til data [ a ) miragomedia.com

Købsvilkår
En gennemført bestilling indebærer, at du godkender vores købsvilkår og giver samtykke til at din e-mailadresse og adresseinformation registreres i vores kunderegister.